parapsikoloji,kuantum,düsünme,bilim,islam,ilim,tasavvuf gibi konularda iceriklerin paylasıldıgı bir ortam..

test

Son Yazılar

Post Top Ad

Your Ad Spot

24 Ekim 2016 Pazartesi

Vallâhi benim bildiğimi bilseniz az güler ve çok ağlardınız!



Tırmızî’den, Hz. Rasûlullâh şöyle buyuruyor:

“Ben sizin görmediğinizi görüyor, işitmediğinizi işitiyorum. Gök gıcırdadı ve gıcırdamasında haklı. Çünkü dört parmaklık bir boş yer yoktur ki, orada alnı ile Allâh’a karşı secdeye kapanmış bir melek bulunmasın.”

“Vallâhi benim bildiğimi bilseniz az güler ve çok ağlardınız! Kadınlarınızla yataklarınızda zevklenmeyi bırakıp Allâh’tan imdat dilenmek üzere sokaklara fırlardınız! Kesilip yok olmak üzere olan bir ağaç olmak isterdiniz!”
İşin içyüzüne vâkıf olan Rasûlullâh (aleyhiselâm)’ın bu uyarısını çok çok iyi anlamak zorundayız!..

Acaba neye işaret etmek istiyor?.. Ne anlatmak istiyor bize..?


Kaynak: http://www.ahmedhulusi.org/tr/kitap/akil-ve-iman/kader-aciklamalari/olum-15#ixzz4Nz5IxMmE 
Follow us: @AhmedHulusi on Twitter | AhmedHulusi on Facebook

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar