parapsikoloji,kuantum,düsünme,bilim,islam,ilim,tasavvuf gibi konularda iceriklerin paylasıldıgı bir ortam..

test

Son Yazılar

Post Top Ad

Your Ad Spot

14 Mayıs 2017 Pazar

Duyu organları ne kadar Güvenilir ?

algi duyu bilinçdişi goz beyin
Birkaç yıl önce bir arkadaşımla birlikte yürürken gözüme bir trafik levhası ilişmişti.
Bu, sıradan bir "Park yapılmaz" yazan levhaydı ve kent sokaklarını dolduran diğer "Park yapılmaz"
yazan levhalardan hiç bir farkı yoktu.

Ama hangi nedenle olduğu bilinmez, gözüm oraya takılıp kalmıştı.Arkadaşım birdenbire, "Bu trafik işaretinin yanlış yazmışlar" diye bağırıncaya dek ona baktığımın bile bilincinde değildim.Onun bağırmasıyla dalgınlığımdan kurtulunca Park sözcüğündeki "a" çabucak "e" ye dönüştü.




Zihnim bu işaretleri doğru yazılmış olarak görmeye alışkın olduğu için önce bunu fark etmemiştim,
gözümün hiç nedensiz bu levhaya dikilip kalması ise bilinçdışımın orada bir yanlış olduğunu görerek
bunu görebilmem için beni uyarmasıydı.

Sonradan anlaşıldığına göre, arkadaşım da önce doğru yazılmış gibi algılamış ama sonra yanlışlığın
farkına varınca şaşkınlığını sesli olarak dile getirmişti.

Sonra yürüyüp gittik, ancak bu olay beni rahatsız etmişti.Göz / beynin hiç de öyle güvenilir bir kamera olmadığını ve dünyayı bize ulaştırmadan önce ona üstünkörü şöyle bir baktığını ilk kez fark etmiştim.

                                                                                                           Holografik Evren syf:234

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar