parapsikoloji,kuantum,düsünme,bilim,islam,ilim,tasavvuf gibi konularda iceriklerin paylasıldıgı bir ortam..

test

Son Yazılar

Post Top Ad

Your Ad Spot

25 Mayıs 2017 Perşembe

Kurallar sınır getirir.


Çizgisiz defterimi seviyorum.
Bomboş, yazı yok, çizgi yok, leke yok.

Tamamen benim istediğim gibi şekillenecek bir alan, beyaz, renk bile yok.

Düz yazmamı, söyleyecek, bana kural koyan çizgiler olmayan bu defteri seviyorum.

Düşünce dünyam da böyle olsun isterim.

Her ne kadar kurallar, gerekler içinde yaşamamın

etkisiyle çizgiler olsa da bu çizgileri, silmeye çalışıyorum.Birçoğundan kurtuldum aslında.

Böylesi daha iyi, sınırsız..

Evet, sınır;

kurallardan bahsediyorum..

Her böyle olmalıdır dediğimiz şey, bize sınır getiriyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sayfalar